Plan eenvoudig uw werkplaatsafspraak

Met Toyota Onderhoud op Maat kiest u uit pakket Budget, Standaard of Compleet

Regelmatig onderhoud is belangrijk om uw Toyota veilig en betrouwbaar te houden. En doet de auto precies wat ie moet doen: maximaal presteren. Maak eenvoudig bij ons een afspraak. En kies één van onze onderhoudspakketten op maat. Daarmee weet u altijd precies waar u aan toe bent. Ook kunt u direct aanvullende werkzaamheden inplannen (zoals APK, een bandenwissel, of Hybride Zekerheid Controle) en ziet u eventueel lopende acties.

Voordelen onderhoud Toyota dealer:

Keuze uit pakket: Budget, Standaard of Compleet
Transparantie en duidelijkheid vooraf
Originele Toyota onderdelen
Speciaal opgeleide servicemonteurs

Toyota Onderhoud op Maat: kies uit budget, Standaard of Compleet

Met Toyota Onderhoud op Maat kunt u zelf kiezen uit drie verschillende onderhouds-pakketten: Budget, Standaard of Compleet. Deze pakketten zijn transparant opgebouwd op basis van voordelige adviesprijzen. Welk pakket u ook kiest: u bent altijd verzekerd van het officiële fabrieksonderhoud, maar dan met diverse additionele werkzaamheden.

U bepaalt zelf welk onderhoudspakket het beste bij u past. Plan uw werkplaatsafspraak en u ziet direct de verschillende onderhoudstarieven.

Toyota adviesprijzen onderhoud

Regelmatig onderhoud is belangrijk. Onze speciaal opgeleide monteurs weten precies wat uw Toyota nodig heeft. Van occasions tot nieuwe modellen. Voor groot of klein onderhoud, reparaties, een professionele poetsbeurt en voor de APK. Uiteraard gebruiken we hierbij originele Toyota onderdelen waar u 1 jaar garantie op heeft.

Wilt u weten wat onderhoud aan uw Toyota kost? Plan dan uw werkplaatsafspraak. U weet vooraf precies waar u aan toe bent.

Additionele controles

In het document "Toyota Onderhoud op Maat additionele controles" ziet u in één overzicht welke additionele controles er worden uitgevoerd bij de verschillende onderhoudspakketten. Zo kunt u direct zien welk pakket het beste bij u en uw Toyota past.

Veelgestelde vragen over Toyota werkplaats afspraak

Wij vinden het vervelend dat u niet op het tijdstip van uw voorkeur terecht kunt, we helpen u uiteraard graag op het moment dat het u het beste uitkomt. Neemt u telefonisch contact op met ons en we zoeken graag samen met u naar een passende oplossing.

Neem hierover contact op met uw Toyota dealer. Deze adviseert welk onderhoudspakket het beste bij u past en zal de afspraak aanpassen indien nodig.

Toyota heeft adviesprijzen voor het onderhoud aan uw Toyota. Deze adviesprijzen worden getoond wanneer u een afspraak inplant via de werkplaatsplanner

Wij kennen uw auto als geen ander. Met de gegevens die u tijdens het maken van de afspraak heeft doorgegeven, kunnen wij u helpen. Wanneer uw Toyota voor het eerst bij ons komt, kan het voorkomen dat u wordt gebeld voor aanvullende gegevens en om te kijken of er nog andere werkzaamheden wenselijk zijn.

Dat kan, maar houdt u er rekening mee dat het uitvoeren van een grote beurt ten minste 2 uur duurt. Wij hebben een wachtruimte met wifi, zodat u verder kunt werken. Uiteraard kunt u ook kiezen voor vervangend vervoer of uw Toyota laten ophalen en terugbrengen.

De drie onderhoudspakketten zijn allemaal op basis van het officiële fabrieksonderhoud. Welk pakket u ook kiest, u bent altijd verzekerd van de belangrijke controles. Voor advies kunt u ook altijd contact opnemen met uw dealer.

Voor onderhoud aan uw Toyota geldt dat er onderdelen worden vervangen en controles worden uitgevoerd op basis van een interval op tijd of op kilometers. Olie moet elke 15.000 km of één keer per jaar worden vervangen. Brandstoffilters en bougies worden vervangen na vaste kilometer interval. Als u weinig rijdt, (minder dan 15.000 km per jaar) dan is het niet nodig om bepaalde onderdelen te vervangen en zijn de kosten voor onderhoud lager.

In een grote onderhoudsbeurt worden meer controles uitgevoerd dan tijdens een kleine onderhoudsbeurt. Daarnaast worden tijdens een grote onderhoudsbeurt onderdelen als bijvoorbeeld bougies en riemen vervangen als dat nodig is gelet op de leeftijd of kilometerstand . Hierdoor ontstaat het prijsverschil.

Nee dat raden wij af. De onderhoudspakketten zijn zo samengesteld dat uw Toyota in topvorm blijft en op het juiste moment het noodzakelijke onderhoud krijgt.

SERVICEPAS010

SERVICEPAS010

Voordelen


Gratis Zomercontrole t.w.v. € 12,95
Gratis Wintercontrole t.w.v. € 12,95
Gratis bijvullen vloeistoffen Extra
(Olie, koelvloeistof, ruitenwisser vloeistof)
Gratis APK inclusief afmelden /co test/eobd test t.w.v. € 19,95
Gratis vervangen batterij afstand bediening Extra
Gratis band reparatie Extra
Gratis arbeid vervangen lampjes buitenverlichting Extra
Gratis arbeid vervangen ruitenwissers Extra
Gratis sterreparatie voorruit, indien niet verzekerd Extra
10% korting op accessoires Extra
15% korting op winterbanden opslag t.w.v. € 10,34
25 % korting op vervangend vervoer t.w.v. € 8,00
Kosteloos vervangend vervoer bij schadeherstel Extra
Verrekening eigen risico bij schade herstel tot max € 200,- Extra

Algemene voorwaarden


  • Geldig tot 12 maanden na aanschaf.
  • Alleen van toepassing mits werkzaamheden worden uitgevoerd door onze eigen monteurs in onze eigen werkplaats en de auto volgens het fabrieksvoorschrift voor onderhoud wordt aangeboden.
  • Voor het bijvullen van vloeistoffen geldt het normale verbruik afgestemd op het type auto.
  • Één winter- en één zomercontrole per looptijd van de pas. Per keer wordt de auto op 16 punten gecontroleerd. Eventuele reparaties zijn niet inbegrepen.
  • Een band reparatie d.m.v. een reparatieplug van buitenaf is gedekt, dit kan alleen worden uitgevoerd indien dat mogelijk is. Indien niet mogelijk of bij twijfel zal een alternatieve reparatie worden voorgesteld.
  • Een reparatie d.m.v. een reparatieplug van buitenaf is gedekt, dit kan alleen worden uitgevoerd indien dat mogelijk is. Indien niet mogelijk of bij twijfel zal een alternatieve reparatie worden voorgesteld.
  • Een ster-reparatie wordt gratis uitgevoerd ongeacht of de auto voor glas is verzekerd. Alle wel verzekerde ster-reparaties worden ingediend bij de verzekeringsmaatschappij waarbij de auto is verzekerd. Een gratis ster-reparatie valt alleen onder de Service+ Pas als bij het aanbieden van de auto de groene kaart wordt overlegd, dus ook indien de auto niet voor glas is verzekerd
  • Vervanging van defecte buitenverlichting: exclusief onderdelen. Interieur- of dashboardverlichting is niet gedekt. Reparatie van elektrische storing is niet gedekt.
  • Voor de door de pas gedekte werkzaamheden hoeft u, behalve voor APK, geen afspraak te maken. Binnen de openingstijden van de werkplaats bent u welkom en kunt u er – normaal gesproken – op wachten. Mocht de wachttijd te lang zijn dan zal onze receptionist een nieuwe afspraak met u maken voor uitvoering van de werkzaamheden.
  • De pas is gebonden aan persoon en kenteken.
  • De pas is alleen voor particulieren en klein zakelijke gebruikers met een personenauto.
  • De pas kan niet gebruikt worden in combinatie met andere aanbiedingen.
  • Tijdens het reguliere onderhoud is de Service+pas niet geldig.
  • Het aanschaffen van een Service+pas kan alleen i.c.m. een onderhoudsbeurt of aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto bij ons bedrijf.
  • Op deze Service+pas zijn de standaard Bovag-leveringsvoorwaarden particulier van toepassing.
  • Wijzigingen voorbehouden.
  • Eigenrisico verrekening bij schade herstel maximaal € 200,-, waarbij ruitbreuk uitgesloten is.
  • Vervangend vervoer korting alleen bij onderhoud op de dag van onderhoud

Toyota Cookiebeleid

Onze website maakt gebruik van cookies om u een optimale gebruikservaring te bieden. Als u hiermee akkoord gaat kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.